Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  1234567 - 891011121314151617181920

Dinsdag 31 maart 2015 - Marijke uit Huizen

Mijn eerste echte kennismaking met het Zwanenkoor. Een paar jaar geleden mee gevaren op de boot door de Amsterdamse grachten en nu een optreden in de Rode Hoed. Niet iets waar je spijt van krijgt. Integendeel. Het was top!! Wat een prachtige stemmen, heel veel talent! En de nieuwe kleding is prachtig. Dames en heren, bedankt en zeker tot volgend jaar!!

Dinsdag 31 maart 2015 - Ineke uit Amstelveen

Wat heb ik weer genoten van jullie zang. En wat zijn jullie prof.na het incident van een koorlid,gewoon door gaan.Wat heel jammer was de presentatie van Wieteke van Dort,ze las van een blaadje haar tekst en had geen gevoel voor koor en publiek.Laat ze gewoon tante Lien blijven en nooit meer presenteren. Maar het zwanenkoor was TOP, volgend jaar zeker weer.

Maandag 30 maart 2015 - Elly Middendorp uit Amstelveen

Wij hebben als vanouds weer genoten, nemen elk jaar een nieuwe gast mee en die wil meteen volgend jaar weer mee. Dus dat zegt alles. Na afloop eten bij Humphreys, dan hebben we weer een gezellig dagje Amsterdam gedaan. Groetjes en tot volgend jaar

Maandag 30 maart 2015 - Michele Gon en Joke uit Wormer

Jullie waren weer geweldig!
Onze complimenten voor het koor, solisten en de muziek TOP!!!
Bedankt voor weer een heerlijke middag tot volgend jaar !

Maandag 30 maart 2015 - Joke Frietema uit Heemskerk

Geweldig Zwanenkoor,
Al meer dan 10 jaar maken we er eens per jaar een feestdag van met familie en vrienden uit Castricum, Wormerveer , Hoorn en Heemskerk. Dit keer Proloog in Papeneiland, hoofdact in de Rode Hoed, aclamatiseren in cafe Lowietje en afkicken in de Zagerij.
Als buitenstaanders hebben zelfs wij in de gaten dat er veel in het koor gewisseld is.
Diegenen die er wél staan hebben een geweldige prestatie geleverd en ons weer een topdag bezorgd. De begeleiding verdient eenzelfde pluim. Wat presentatie betreft zijn we wel eens beter gewend.

Maandag 30 maart 2015 - Paula Lanson de Rood uit Hoorn

Wat hebben we gisteren 29 maart weer genoten van het zwanenkoor. Al jaren zijn wij trouwe volgers en maken van deze gebeurtenis dan ook altijd een hele dag met begin in cafe Papeneiland en na de voorstelling cafe Lowietje.
Het was weer een geweldige zondag met een klein donker randje het presenteren van Wieteke van Dort nooit meer vragen deze dame haar huiswerk liet veel te wensen over en het staties van haar papiertjes oplezen leek nergens naar.
Maar gelukkig het zwanenkoor maakt alles goed.

Maandag 30 maart 2015 - B.Oenen uit Amsterdam

Lieve Zwanen al weer de laatste keer geweest van dit jaar in de Rode hoed, wat heb ik genoten het was weer een groot feest ende middag vloog om.Wat jullie weer met zijn alle weer hebben neer gezet. nieuwe muzikale leider Jaap Somsen heeft het helemaal in de vingers. Wouter en Maurizio maken er samen als trio een groots optreden van.Petje af wat jullie elk jaar weer neer zetten aan heel het Zwanenkoor en alle medewerkers een drie werf hoera. ik wens jullie in de tehuizen nog mooie optredens fijne paasdagen en tot ziens in het land.bedankt voor al het moois. Veel liefs van Bep Oenen.

Maandag 30 maart 2015 - Jaap uit Amsterdam

Beste mensen,

Allemaal geweldig bedankt voor jullie enthousiasme en support tijdens de afgelopen concerten in de Rode Hoed. Ook voor ons was het een enorm feest. De hoogtepunten waren niet te tellen. Mijn première van deze concertreeks voelde als een warm bad en smaakt naar veel meer!
Ik hoop jullie dan ook volgend seizoen weer te begroeten. In de Rode Hoed of bij een van de andere optredens.
Wij gaan weer hard aan het werk met een nieuw programma om het Amsterdamse Lied in ere te houden.
En nog even nagenieten natuurlijk ...

Hartelijke groet, Jaap Somsen

Maandag 30 maart 2015 - Gerda Schouten uit Amsterdam

29 maart in de Rode Hoed geweest. wat een geweldige show ik heb genoten.
De parelvissers ik had kippenvel en Amsterdam huilt de tranen in mijn ogen.
IK hoop nog veel bij jullie optredens aanwezig te kunnen zijn.
Op naar de volgende 25 jaar succes.

Maandag 30 maart 2015 - Siny en Tonny Broeze uit Almelo.

als vanouds ontzettend genoten van julie optreden vanmiddag. Het was voor ons en onze vrienden weer een onvergetelijke middag. Bij gezond en welzijn tot volgend jaar. Gr.