Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  123 - 4567891011121314151617181920

Maandag 7 maart 2016 - Trea bernhard uit Purmerend

Het was weer erg gezellig zondagmiddag een lach en een traan we hebben genoten en gezellig mee gezongen maar ook ontroerd geluisterd naar de prachtige liedjes dank je wel Zwanen

Maandag 7 maart 2016 - Michele Gon en Joke uit Wormer

Het was weer een fantastische middag!
Voor ons altijd een feestje, wat een geweldig koor met prachtige stemmen die voor kippenvel momenten zorgden.
En de presentatie door André van Duin was ook superleuk!
Bedankt en tot volgend jaar!

Maandag 7 maart 2016 - catja rensink uit almere

Ik ben zondag 6 maart aanwezig geweest bij uw optreden.
Het was voor mij de eerste keer ik vond het geweldig kon veel van liedjes meezingen en dat heb ik ook uit volleborst gedaan
wat een leuke en mooie ervaring ik bedank jullie allen voor het geweldige optreden en hoop dat ik volgend jaar weer aanwezig kan zijn gr en ga vooral door
catja rensink

Maandag 7 maart 2016 - Joke frietema uit Heemskerk

Wat was het leuk,we hebben weer genoten bij het zwanenkoor
andre van duin was geweldig.Tot volgend jaar maar weer.

Maandag 7 maart 2016 - Carla uit Purmerend

Bedankt lieve zwanen voor de super gezellige middag, jullie waren top. Heel leuke presentatie ook van André van Duin, kortom genoten

Maandag 29 februari 2016 - Liesbeth vd Schaar uit Amsterdam

Lieve allemaal, ik heb genoten gistermiddag. Wat fijn om jullie allemaal weer te zien en zo met open armen te worden ontvangen! "Ik kan blijven kijken naar jou" heeft het meeste indruk op mij gemaakt. Prachtig, ik had er kippenvel van.

Maandag 29 februari 2016 - Bep Oenen uit Amsterdam

Lieve Zwanen wat was het weer een middag.toppie genoten van het begin tot het einde van de middag. ook de polonaise was weer ouderwets gezellig. En dan die kwajongen op zijn drumstel wat een energie en prachtig slagwerk kippenvel, het muziektrio moet maar lang blijven samen met zwanenkoor dan hebben we nog hele mooie jaren met veel plezier. GROETJES BEP EN SYLVIA .

Maandag 29 februari 2016 - Lies.Winter uit Uitgeest

Wat hebben we genoten ,het was geweldig. ????????????

Maandag 29 februari 2016 - Lies Winter uit Uitgeest

Zondag 28 februari.war hebben we genoten ,in een woord geweldig. ????????????????

Maandag 29 februari 2016 - Ed te Boekhorst uit Culemborg

Geweldig genoten. Veel gelachen en gejankt.
Bedankt voor een supermiddag.
Kan niet wachten tot het nummer van Peter Beense op een Zwanenkoor CD komt. Wat werd dat fantastisch door jullie gezongen.