Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12345678910111213141516171819 - 20

Maandag 24 maart 2014 - A.A.Willemsen uit Anna Paulowna

Op uitnodiging van mijn zus en zwager deze middag heerlijk
genoten als AMSTERDAMMER wonend in Noord-Holland
onze dank daarvoor
Zeker voor herhaling het volgend jaar

Maandag 24 maart 2014 - Peter en Michèle uit Wormer

Wij hebben genoten! bedankt voor weer een heerlijke middag Zwanenkoor.

Maandag 24 maart 2014 - Tom en Pans Cliteur uit Breukelen

Tsja, wij dachten vorige week zondag de ultieme presentatie van Gerdi Verbeet mee te hebben gemaakt, maar deze zondag ( ja we gaan altijd twee keer) heeft Jaques Kloters (krijg de " er niet op) eveneens een waanzinnige presentatie gedaan, met heel veel wetenswaardigheden uit zijn muzikale leven, uit voornamelijk Amsterdam. We hebben genoten. Voor de 'insiders' deed Pluisje het weer heel goed. En ieder koorlid was weer fantastisch, solo's en koor het is toch elke keer weer kwaliteit dat er wordt getoond. Jammer dat de drummer zo'n saaie man is. We verheugen ons nu al op volgend jaar en wellicht af en toe een optreden ergens in Amsterdam. Lief Koor en muziek, dank jullie voor jullie geweldige optreden en de liefde waarmee jullie het Amsterdamse lied vertolken.

Zondag 23 maart 2014 - Jacqueline uit Amsterdam

Afgelopen vrijdagavond super genoten, wat een feest, in polonaise door de zaal!! Bedankt lieve buurman Jan en je Zwanenkoor collega's!!

Zondag 23 maart 2014 - Hannie uit Diemen

Bedankt voor een heerlijke middag met Zwanenkoor. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.
Mijn dank gaat ook de presentator van deze middag, Jacques Kloters.

Zondag 23 maart 2014 - Marcel van Koetsveld uit Diemen

Even een tikfoutje corrigeren
,,van'' is natuurlijk ,,fan''

Zondag 23 maart 2014 - Marcel van Koetsveld uit Diemen

Weer een top middag gehad. Voor het eerst in al die jaren op het balkon gezeten. Wat een geluk hadden wij, kwamen naast jullie oude koor-lid Alie te zitten. Ik kan wel zeggen dat zij nu jullie fanatiekste van is
Buiten de eminente presentatie was het weer een geweldige middag
Hartelijk dank

Zondag 23 maart 2014 - Antie ten kate uit Musselkanaal

Wat hebben wij weer geweldig genoten!!!! Komen graag helemaal uit Musselkanaal (Groningen) volgend jubileum jaar weer naar Amsterdam!!!
En een groot compliment voor Ed Nijpels.
Het sfeertje was weer perfect! Dat begint al in de hal, prachtig het draaiorgel.
Hoop dat onze 12 vriendinnen uit Veendam Zondagmiddag 30 Maart ook zo genieten! Nou mee zingen kunnen ze zeker!!!
George en Antie ten Kate

Zondag 23 maart 2014 - Paul Gerhards uit Almere

Vrijdag 21 maart: Wat een "feessie" in de rode hoed. Het was vanaf de binnenkomst met de portiers via het orgel al gelijk echt "Mokum". De rest van de avond was in één woord TOP wat een gezelligheid en wat een grandioze avond hebben jullie ons gegeven.

Zaterdag 22 maart 2014 - Sander uit Velserbroek

Gisteren een fantastische avond gehad!! Bedankt!!