Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12345678 - 91011121314151617181920

Zondag 29 maart 2015 - pans cliteur uit breukelen

Daar zijn we weer: dit jaar helaas maar een keer geweest. Als vanouds een geweldige middag. We hadden gasten bij ons die op ons veertigjarig huwelijk waren, waar jullie ook optraden en die waren weer helemaal om. Groot respect hoe jullie de kwaliteit en het amusement kunnen blijven bieden. Nieuwe koorleden: fantastisch, 'oude' koorleden: van vertrouwd hoge kwaliteit. Nieuwe accordeonbegeleiding Jaap bijzonder enthousiast, Wouter en Maurizio als vanouds, hoewel ik deze keer Wouter niet goed kon zien.
Kortom, niks gezeur van buiten. Het Zwanenkoor is en blijft fantastisch. Vijfentwintig jaar volhouden is al een prestatie en nu op naar de volgende 25 jaar!!!!
Door warmte geveld: sterkte en alle goeds!

Zondag 29 maart 2015 - Ria Timmerman uit Heemstede

Lief Zwanenkoor,
Ik ben vanmiddag weer in de rode hoed geweest, en ik heb geweldig genoten ,ik vind dat jullie steeds beter gaan zingen ook dat lied van Amsterdam Huilt vond ik prachtig ,natuurlijk de Parelvissers en ook de metley waar mijn zusje in zong was prachtig,

Hartelijk bedankt voor deze fijne middag .

Zondag 29 maart 2015 - Marcel Kochen uit Nieuwegein

Bedankt voor de fijne middag. Ik heb genoten.

Op YouTube heb ik een paar filmpje geplaatst

Zondag 29 maart 2015 - Anja&Rob uit Zaandijk

Heerlijke middag gehad, wat een sfeer en mooie liedjes ! Kortom genoten , tot volgend jaar

Vrijdag 27 maart 2015 - Marian (Mtours) uit Velserbroek

Vrijdag 25 maart weer genoten van jullie optreden. Wat een vrolijkheid en dan na de pauze het nieuwe kostuum, prachtig.
Wat een mooie solo stemmen zitten er in jullie koor.
Tot het volgende optreden in de Rode Hoed.

Esther Bijker en Marian Meihuizen

Woensdag 25 maart 2015 - Co van Ekeris uit Maarssen

Op vrijdag 20 maart hebben we weer genoten van het zwanenkoor. Een volle enthousiaste zaal gaf duidelijk blijk van een geslaagd concert.
Ik hoop dat ik nog vele jaren het Rode Hoed concert mag volgen

Dinsdag 24 maart 2015 - Elly Meerleveldt uit Amsterdam

Lieve mensen van het zwanenkoor, wat heb ik weer n heerlijke avond gehad vorige week vrijdagavond, het was weer toppie. Heel veel dank voor de gezelligheid en tot volgend jaar. Hartelijke groetjes van Elly Meerleveldt

Dinsdag 24 maart 2015 - Jan.Brouwers uit Zond 22 mrt

Was erg gezellig en vernieuwend werd goed gezongen. Vr.groet
Wil en Jan.

Dinsdag 24 maart 2015 - Hans & Betty Mulder uit Amsterdam

Al vele jaren donateur van het Zwanenkoor. Bijna geen jaar overgeslagen en ook dit jaar weer een fantastische zondag middag.

De nieuwe muzikale leiding was uitstekend en wij vonden dat de nummers die zich ervoor leenden een wat meer swingende uitvoering kreeg.

Ook de kleding commissie weer alle complimenten voor de nieuwe kostuums.

Wij zijn ook een beetje trots, dat één van onze beste vrienden, die wij nog donateur hebben gemaakt, sinds enkele maanden ook koorlid is en dapper stond mee te zingen.

Maandag 23 maart 2015 - Yvonne Hessing uit Almere

Genoten van de middag! Wat een enthousiasme en plezier straalt er van uit! Je wordt er vanzelf vrolijk van!
Genoten van de solisten , Yvonne, jan, Ellen? En het klassieke stuk , wauwwwwww, kippenvel.....

Zeker tot volgend jaar!