Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12345678910111213141516 - 17181920

Dinsdag 24 februari 2015 - Jan van der Hoeven uit Amsterdam

Hallo lief publiek,eindelijk na vele maanden van voorbereiding stonden wij er weer , en jullie! ons publiek was er ook weer in een uitverkocht huis, DE Rode Hoed.
Wij het Zwanenkoor inclusief vrijwilligers danken jullie donateurs, onze trouwe fans, dat jullie weer in de zaal zaten het enthousiasme spatte er af, jullie hebben ons met een fijn gevoel achtergelaten, op naar de volgende zes voorstellingen, groet Jan.

Maandag 23 februari 2015 - Aty Blom uit Amsterdam

Wat hebben we (+ 3 vriendinnen) weer een fantastische middag beleefd met het Zwanenkoor in de Rode Hoed. Anita Witzier heeft het fantastisch gepresenteerd en heeft zich goed voorbereid op deze middag.
Ook de muzikanten verdienen een pluim. Van die mensen hebben wij ook heel erg genoten. Wij wensen alle leden en de mensen die er rondom heen veel werk verrichten nog heel veel mooie jaren. Op naar de 30 jaar!!

Maandag 23 februari 2015 - B.Oenen uit Amsterdam

Het was weer een echte feestmiddag in de Rode Hoed we kunnen niet zonder Zwanenkoor.25 jaar maken ze er al een groot feest van en ze gaan nog heel lang door. (verplicht)Genoten hebben we. Prachtige nieuwe zangers met geweldige stemmen.Heerlijk even kunnen dansen en dan de polonaise een groots feest.Zwanen nog ik wens jullie nog heel veel mooie optredens dan kan ik ook nog veel genieten.maak er dit jaar een echt jordaans feest van . We volgen jullie en we kommen jullie overal tegen. groetjes Sylvia en Bep.

Maandag 23 februari 2015 - Nel, Loes, Marja uit Purmerend

Super middag gehad in de Rode Hoed.
Her orgel speelde als welkom en het Zwanenkoor was als vanouds.
We hebben genoten!!!!

Maandag 23 februari 2015 - René uit Amsterdam

Gisteren naar de premiere geweest van de 2015 voorstellingen in De Rode Hoed. Wat een geweldige voorstelling. Alles tot in de puntjes verzorgd en ouderwets gezellig. Van de aankleding van de zaal tot de aankleding van het koor. Het optreden werd sierlijk aan elkaar gepraat door de gast-ceremoniemeester(es) Anita Witzier. Zowel voor de pauze als na de pauze was het repertoire typisch zwanenkoor te noemen. Met een aaneenschakeling van bekende en voor mij minder bekende liedjes was het een muzikale tijdreis door Amsterdam. Zwanen van harte bedankt en van harte gefeliciteerd met het 25-jarige jubileum.

Maandag 23 februari 2015 - greet uit amsterdam

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige jubileum dat hebben jullie dik verdiend en ook met Anita witzier was een schot in de roos geweldig voor het hele koor dank jullie wel en nog heel veel succes.

Maandag 23 februari 2015 - greet uit Amsterdam

Het was een feest om mee te maken we hebben genoten we waren met zeven pers en dit mag je niet missen mijn vriendinnen en ik willen jullie bedanken voor de geweldige middag en de mooie liedjes tot de volgende rode hoed.

Maandag 23 februari 2015 - Anna vandenBerg uit Amstelveen

Wat een GEWELDIGE middag.... met liedjes... een en al herinnering! Hoewel eentje, mij niet bekend. Kon ik effe bijkomen van meezingen. (Niemand, die mij hoorde). 2 dingen nog: Wat was de reden, dat wij xxxx uren in de tocht stonden? Gemopper bleef niet uit en het positieve TWEEDE......DE begeleiding, maar vooral DE aankleding was een lieve lust om te zien. Tot een volgende keer... dit jaar? Beslist in 2016. X

Maandag 23 februari 2015 - willy heijtderidder uit Amsterdam

Haha het moet een mooie speld zijn van goud. En dan in de vorm van de westertoren