Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  123456 - 7891011121314151617181920

Zondag 14 februari 2016 - jannie van der hoeve uit delft

Het is geweldig , het is gewoon kunstwerk en heb genoten.

Groetjes Jannie van der Hoeven

Zondag 7 februari 2016 - Paul Hofman uit Amsterdam

wat een schitterend en sprankelend optreden in het Open Huis, perfecte stemmen, mooie nummers en wat een sfeer, alle koorleden sluit ik in mijn hart! Klasse.

Paul Hofman
Journalist

Zondag 24 januari 2016 - Pauline uit noordwijk

nog steeds niet van gekomen om jullie te bedanken voor het top optreden in Huis ter Duin in Noordwijk. Ik vond het geweldig om ook na het concert jullie te horen zingen. "Amsterdam Huilt " raakte me en nu deze week het bericht kwam over die arme Zwarte Riek moest ik weer zo aan jullie denken. Toi toi mooi Zwanenkoor. Ik ben jullie fan. Groetjes Pauline. X????

Maandag 12 oktober 2015 - Marga en Henny uit De Kwakel

Wat hebben wij genoten van de steenlegging bij de Westerkerk
geflankeerd door Het Zwanenkoor.
Mooi moment, mooi wer, mooi gezongen.
Een bijzonder moment dat Het Zwanenkoor (welke 25 jaar bestaat) en Draaiorgel Perlee (welke 140 jaar bestaan) voor altijd naast elkaar vereeuwigd zijn.

Vrijdag 18 september 2015 - Hans Lommen uit Velden

Wat heb ik heerlijk genoten van de puur Amsterdamse muziek van jullie op het draaiorgelfestival op de Dam. Ben er helemaal voor vanuit Limburg gekomen..
Wanneer treden jullie weer op?

Dinsdag 28 april 2015 - M.J. van Montfoort uit Amsterdam

Gisteren op Koningsdag genoten van Het Zwanenkoor!
Wat was het leuk om die liedjes allemaal weer eens te horen! Wat een plezier hebben de koorleden bij hun optreden. Het publiek reageerde ook heel leuk.

Ik heb een cd gekocht en geniet nu iedere dag in de auto van jullie gezang.

Zondag 12 april 2015 - Henny Kemper uit Hoorn

Vandaag is het Zwanenkoor bij ons in Avondlicht geweest het was een geweldige middag wat heb ik genoten met mijn man. Heerlijk die Amsterdamse liedjes de enige die ik miste
oh oude westertoren, misschien volgend jaar? De meeste kon ik allemaal meezingen ook de oude want die werden thuis altijd gezongen bij mijn oma, ik kom namelijk van de prinsengracht hoek elandsgracht nou zwanenkoorleden hartelijk bedankt voor deze geweldige middag daar kan ik weer even op verder. groetjes ga zo door nog 25 jaar

Maandag 6 april 2015 - Yvonne Verbeeck uit Rotterdam

Elk jaar heb ik Het Zwanenkoor gehoord, dus 25 keer.
Elk jaar is weer fantastisch, maar dit jubileum-optreden vond ik zondag, 29 maart jl., TOPPIE.
Ga zo door en tot volgend jaar!

Vrijdag 3 april 2015 - nadia & johan uit laren

op zondag 15 maart zijn we in de Rode hoed geweest en enorm genoten van het Zwanenkoor! De nieuwe wat onbekende songs vonden we heel leuk, kippevel van Parelvissers, echt geweldig.
Een middag waar we leuk op terug kijken.

Donderdag 2 april 2015 - Frans van Stokkem uit Amsterdam

Lieve gezellige zangers, zangeressen en natuurlijk de muziekanten, organisatie en techniek we hebben weer genoten van een heerlijke show.
De muziek ging helemaal op in het koor fantastisch. Bedankt!
Tot snel, groetjes, Frans (De Eetkamer v/d Jordaan)