Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  123456789101112 - 1314151617181920

Maandag 16 maart 2015 - Conny van der Velden uit Utrecht

namens de aanwezigen van ons koor Grachtensmart, wil kijkplezier even zeggen dat we weer een topmiddag hebben gehad.
Leuk dat het Zwanenkoor en Grachtensmart allebei 25 jaar bestaan. Veel succes met denog komende voorstellingen. We zien alweer uit naar volgend jaar

Maandag 16 maart 2015 - Lies Lesmeister uit Hilversum

Geweldige middag gehad,een heerlijk koor en fijn meegezongen. Ik kom zeker volgend jaar terug.
En Jacques Kloters heeft het zeker perfect gedaan.

Maandag 16 maart 2015 - Rob Albregt uit Assendelft

Een geweldige middag gehad Prima gezongen leuk aan elkaar gepraat
Ga zo door
Rob en Okje Albregt

Maandag 16 maart 2015 - Liesbeth v.d. Schaar uit Amsterdam

Een beetje raar was het wel om dit keer het programma vanuit de zaal mee te maken! Maar erg genoten! Jacques Klöters deed het ook weer fantastisch.

Maandag 16 maart 2015 - Rob Albregt uit Assendelft

Een geweldige middag gehad Prima gezongen leuk aan elkaar gepraat
Ga zo door
Rob en Okje Albregt

Maandag 16 maart 2015 - Anneke Bernhard uit Uithoorn

Gisteren een geweldige middag gehad met jullie in de Rode Hoed met broers en zussen en aanhang (10 man) We hebben zo van jullie genoten ,zien ook dat jullie met veel plezier op het podium staan ,en hebben ook nu al afgesproken dat we volgend jaar weer komen .....dus nogmaals BEDANKT en tot Ziens!!!

Maandag 16 maart 2015 - Yvon uit amsterdam

15 maart een heerlijk middagje amsterdamse liederen.
dank jullie wel ik heb weer genoten .
. Even voor de kleine man met toeter. Blijf zo vrolijk en gezellig fijn dat ik altijd als ik jou zie aan mijn vader denk. liefs yvon

Zondag 15 maart 2015 - Jolien van Schaik uit Utrecht

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 25 jarig jubileum !
Het was een top concert vanmiddag ! Heb bijna alles meegezongen en genoten van de muzikale begeleiding ! Bedankt !

Zondag 15 maart 2015 - nadia & johan uit laren

Heerlijke vrolijke geslaagde geweldige middag voorstelling meegemaakt vandaag, zelfs met de nieuwe beschermheer de polonaise gedaan!
Wij hebben enorm genoten van de afwisseling in het programma, het autoritje was echt leuk,de parelvisser :kippenvel.Deze voorstelling was gewoon top

Donderdag 5 maart 2015 - Bert Steeman uit Bloemendaal

Wat een top middag zondag 1 maart, en wat zat het programma goed in elkaar, gezellig en vrolijk, het klopte allemaal super, chapeau!
Wederom bedankt !!