Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  12345678910 - 11121314151617181920

Zondag 22 maart 2015 - Iris Engels uit Hoorn

Vandaag naar de Rode Hoed geweest. Wat waren jullie geweldig!! Ik heb met volle teugen genoten van jullie optreden. Meerdere keren heb ik met kippevel gezeten vooral bij de Parel Vissers en Amsterdam huilt. Jullie hebben er een fan bij!! Super! Bedankt!
Groetjes Iris

Zondag 22 maart 2015 - Lydia glotzbach uit Amsterdam

Vrijdag 20 Maart met een grote groep vrienden en familie weer genoten van het Zwanenkoor!!! Het was een geweldig proramma. ,het koor en ook de solisten iedereen was top.Maar nog een extra compliment ,zonder de anderen te kort te doen voor Yvonne de Koning!!! ,mij heeft ze geraakt met Amsterdam huilt !!!! Fantastisch !!!!
Ook de afterparty was erg gezellig!!!
Alle medewerkers van het Zwanenkoor bedankt voor weer een onvergetelijke avond!!!!!!

Zondag 22 maart 2015 - Marcel van Koetsveld

Afgelopen vrijdag waren wij weer in de Rode Hoed.
Als van ouds ,,Weer toppie''.
Ondanks de vervanging van een aantal leden (denk aan o.a. Greetje, Toos en Joop) was de avond weer klasse.
Ook de nieuwe muzikale leider (Jaap Somsen)deed het vreselijk goed

Om niet te spreken over opperstalmeester Erik Brey
Wat een niveau

Onze complimenten echter voor alle deelnemers, jullie hebben ons weer een voortreffelijke avond bezorgd

Dank alle medewerkers

Zaterdag 21 maart 2015 - B.Oenen uit Amsterdam

ons weekend kan niet meer stuk,vrijdagavond in de rode hoed avondje uit met zwanenkoor.wat een talenten daar weten ze niet van ophouden,en maken van elk optreden een hapening,zingen dansen de polonaise het dak ging er af, een groot feest.Erik breide de liedjes aan elkaar met veel talent.een echt jordaans feest.Alle mensen nu voor 10 euro donateur worden per jaar,staan de Zwanen ook voor de zwakkeren klaar. Zwanen jullie waren geweldig.groetjes Silvia en Bep.

Zaterdag 21 maart 2015 - Hennie Hoonte Slot uit Maarssen

Geweldige avond fantastisch koor leuke presentator
Vrijdag 20 Maart

Zaterdag 21 maart 2015 - Renate Stam uit Amsterdam

Mensen wat was het weer geweldig! Oude liedjes en nieuwe liedjes. En dit jaar een onvergetelijke Amsterdam huilt. Het koor zong prachtig. En met een keelontsteking gewoon zingen. Dat is nog eens stoer en betrokken zijn. Het koor was super en de nieuwe en oude solisten spetterden op het podium als nooit tevoren. Genoten ook van de nieuwe accordeonist. Wat een vrolijkheid. Ik heb nu al weer zin in volgend jaar. Zwanenkoor: you rocked!

Zaterdag 21 maart 2015 - Erik Brey uit Amsterdam

Dat was (weer) een heerlijke avond in de Rode Hoed! Ik ben trots op mijn functie als "Choreograaf van het Zwanenkoor"

Zaterdag 21 maart 2015 - Sylvia uit Aalsmeer

In 1 woord: GEWELDIG!!! Genoten van een heerlijke Jordanese avond! Wat een geweldig enthousiast koor.

Zaterdag 21 maart 2015 - john en marina uit amsterdam

Het was top mijn verjaardag was geslaagd dit smaakt naar meer.

Zaterdag 21 maart 2015 - Yvonne en Hans uit Achterhoek

Komen regelmatig in de jordaan, blij dat wij het jordaangevoel zo intens hebben mogen meemaken. Zwanen bedankt.