Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  123456789101112131415161718 - 1920

Zondag 30 maart 2014 - Rennie Brouwer uit Bussum

vandaag 30 maart geweest met mijn Zus en 2 vriendinnen, hebben ontzettend genoten. Vooral het kleine mannetje hoe hij heette dat ben ik vergeten. Ik vond het geweldig.
één minpuntje was dat wij heel lang moesten wachten voor dat wij naar binnen gingen, dat mijn zus zei ik ga weg,dit hou ik niet uit, en ook omdat het zo warm was.
Het koor is geweldig.

Zondag 30 maart 2014 - Sylvia uit Landsmeer

Vanmiddag weer ontzettend genoten,weer even terug naar de tijd dat mijn moeder er nog was en als geboren Jordanese deze liedjes altijd zong. Soms even slikken maar dat maakt de polonaise altijd weer goed Bedankt!!!

Donderdag 27 maart 2014 - Gon de Jong uit Wormer

Wat hebben we weer genoten afgelopen zondag 23 maart.
En wat was Wormer goed vertegenwoordigd op het podium en in de zaal!
Volgend jaar zijn we weer.

Dinsdag 25 maart 2014 - Jacques van Rossum uit Amsterdam

Afgelopen vrijdag zag ik, met als 'voorganger' Ed Nijpels, de voorstelling in de Rode Hoed. Prima avond! Jammer dat het geluid zo slecht ingeregeld was, dat solisten niet altijd goed uit de verf kwamen. Omdat ik zelf bekend ben met theatervoorstellingen, leek het mij dat de 'sound check' vooraf toch niet voldoende 'to the point' was geweest. Eigenlijk zou dat niet mogen omdat het echt afbreuk doet aan de kwaliteit van het koor. En, als 'minor detail': mag er op het achterdoek een zwaan in de Amsterdamse gracht, in plaats van een bootje? Ten slotte, die dia-show tijdens de pauze: perfect!

Dinsdag 25 maart 2014 - Jan Baas uit Amsterdam

Afgelopen zondag 24 maart bij een optren van het Zwanenkoor geweest in de Rode Hoed.Had ik van mijn dochter aangeboden gekregen samen met een neef van 26.Zelfs hij heeft genoten en ik heb een grandiose topmiddag gehad. Wat een sfeer tot polonaises aan toe.Allebei een cd gekocht en ik ga mij nu direct als donateur aanmelden.

Maandag 24 maart 2014 - Gerrit Jongbloed uit Amsterdam

Afgelopen zondag met vrouw,broer,zuster en schoonzuster,enorm genoten van dit formidabele koor ,en muziekkale begelijding..Het was groots .en enorm gezellig.ook enorm genoten van de drummer,echt een kanjer.

Maandag 24 maart 2014 - Rob Velers uit Amsterdam

Beste mensen, ik heb het zondag enorm naar mn zin gehad. Ga door met het leuke programma, dan kan ik jullie verzekeren dat ik er weer bij ben!!!

Maandag 24 maart 2014 - Herman Eijhusen uit Ursem

Het Woelige Nootje heeft woelig genoten.
Er moet weer een nieuw dak op de Rode Hoed.

Klasse, dank en tot volgend jaar.

Maandag 24 maart 2014 - joke frietema uit heemskerk

Het was weer een gezellige middag van het zwanenkoor,
mooie liedjes en een hele leuke presentator het was weer top,zondag 23 maart.

Maandag 24 maart 2014 - sjefjeffreyhoffman@h uit haarlem

weer een top middag geweldig genoten bedankt het zwanenkoor