Plaats een bericht in het gastenboek
 Pagina's:  1234 - 567891011121314151617181920

Maandag 29 februari 2016 - Wim uit Rhenen

Zondag 28 februari weer genoten van een geweldige middag van het Zwanenkoor in de Rode Hoed. De presentatie van Cor Bakker was subliem. Amsterdam mag trots zijn op zo'n burgervader die tevens beschermheer is van het koor.

Zondag 28 februari 2016 - Hans van Oort uit Amsterdam

Vanmiddag na een aantal jaren, als "oud" koorlid, weer naar de Rode Hoed gegaan voor een optreden van het Zwanenkoor! In de schaduw van de Westertoren klonken daar de mooiste liedjes over Amsterdam en de Jordaan. Een feest der herkenning met als repertoire bekende nummers van o.a. Willy Alberti, Tante Leen en Johnny Jordaan. Enkele solisten leken verdacht veel op de stemmen van Tante Leen en Zwarte Riek. Het geheel werd geestig gepresenteerd door Cor Bakker. Diverse polonaises werden als een slinger door de zaal gelopen met o.a. de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan! Jullie blijven echte Ambassadeurs van onze Hoofdstad. Stiekem zachtjes meegezongen omdat ik nog zoveel teksten kende. Vele koorleden die mij nog kenden weer ontmoet en gesproken. Hoe leuk is dat!!!Bedankt voor een heel sfeervolle en gezellige middag. Zwanenkoor bedankt en BRAVO!

Zondag 28 februari 2016 - s. van der lugt uit diemen

Een fantastisch optreden van het Zwanenkoor, uitblinkende solisten en met een geweldige presentator Cor Bakker. Geestig en ad rem.... Burgemeester van der Laan heeft zich niet laten kennen, was niet te beroerd om de polonaise te lopen en zelfs een dansje te wagen met zijn buurvrouw Gerdi Verbeet.
Genoten!

Woensdag 24 februari 2016 - Peter uit Alphen aan den Rijn

Ook dit jaar weer naar de rode hoed geweest met broers en aanhang. Wederom genoten!! Leuk gevarieerd programma met nu ook een solo optreden van mijn vriendinnetje, Henny Scheurer, wat natuuuuurlijk erg goed was. Tot volgend jaar !!

Maandag 22 februari 2016 - Karel en Ineke uit Zandvoort

Ook dit jaar hebben wij weer genoten van het koor. De sfeer is echt prima Normaal komen wij op zondagmiddag, maar door omstandigheden nu op vrijdagavond. Wij hadden vrienden meegenomen uit Zandvoort en ook die vonden het super en zijn gelijk lId geworden. Ons ploegje wordt steeds groter.
Gezellig.

Zaterdag 20 februari 2016 - Ineke uit Utrecht

Als geboren Utrechtse heb ik enorm genoten van de "Hollandse, Amsterdamse gezelligheid" !
Graag ben ik volgend jaar weer van de partij.
De enige vraag die ik me stelde was, is Harry slinger wel de goede gastspreker, langdradig, niet echt leuk, iets politiek getint....., een zanger moet je laten zingen en niet laten presenteren!
Ik wens een ieder veel succes met de komende optredens !!

Zaterdag 20 februari 2016 - Marco en Helma uit Zaandam

Hele leuke avond gehad met leuke liedjes.
jammer dat Harry Slinger een beetje langdradig was met zijn presentatie .
daardoor hebben wij het eind gemist omdat de laatste bus om 23:30 richting zaandam gaat.

Zaterdag 20 februari 2016 - Jannie Wheeler uit Purmerend

Genoten van een hele fijne avond met familie en vrienden. De sfeer was aanwezig en de mensen gingen uit hun dak. Harry Slinger presenteerde met veel humor. Het Italiaanse lied werd met veel gevoel gezongen, vond het persoonlijk erg mooi. Met andere woorden voor herhaling vatbaar!!!

Zaterdag 20 februari 2016 - Tiny van Grijswijk uit Purmerend

Een geweldige avond.Voor mijn man de 2e keer dat hij heeft gezongen. Een geweldig koor, met super gezellige mensen.

Zaterdag 20 februari 2016 - Greet Danklof uit Alkmaar

Gisteren 19-02-2016 in de Rode Hoed was weer gezellig we hebben genoten Harry Slinger was ook heel erg leuk en vooral de solo van mijn zus heerlijk meegezongen Top avond volgend jaar zeker weer x