Rode Hoed II 10 maart 2024

Na onze heerlijke 1e voorstelling, waar we lovende reacties op kregen, ligt de lat hoog. Nu is het belangrijk om de focus te houden en te blijven oefenen, want ook het publiek dat vandaag in groten getale toestroomt, verdient eenzelfde mooie voorstelling.
Vandaag is Jeroen Kramer onze presentator. Hij is bekend als acteur en songwriter, maar vooral ook van het Sinterklaas journaal.
In de zaal zitten bekenden, die door Carmen verwelkomd worden, zoals de zoon van Tante Leen, Bram Biesterveld en Rinus Hali (één van de oprichters van Het Zwanenkoor), maar ook sponsoren van ons mooie koor. We zien ook steeds meer jonge bezoekers en nieuwe gezichten.

Als Bert het een beetje gezellig heeft gemaakt met ons openingsnummer, brengen we de ode aan Johnny Jordaan. Achter ons worden foto’s getoond van de artiesten, waar we nummers van zingen.
Ballads, waar André prachtige arrangementen voor heeft gemaakt, worden afgewisseld met feestelijke potpourri’s. Deze afwisseling werkt zo goed, dat we echt naar een climax toewerken. De sfeer is geweldig en bij laatste nummers zingt en staat vrijwel iedereen.
Als we later in de foyer een drankje drinken voor het gezellige draaiorgel van Perlee en onze gasten naar huis gaan, regent het bedankjes en complimenten.

Volgens mij zijn we er ook deze keer in geslaagd ons publiek te verrassen. Het was weer geweldig mede dankzij ons publiek.

Wilt u de foto’s bekijken? Klik dan hier.