Rode Hoed 18 maart 2018

Een heel volle zaal, er was geen kaart meer te koop. Dit zou de 154e voorstelling van Het Zwanenkoor in de Rode Hoed worden. We hadden er ontzettend veel zin en het publiek ook.
Ons erelid Alie Boxem zat op de eerste rij en zong alle nummers mee. Heerlijk. Wil Kooij, een koorlid, dat heel lang ziek is geweest, was erbij. Zij was zichtbaar geëmotioneerd. Wij vonden het fantastisch, dat ze er was. Ook Cor Bakker, die vorig jaar een voorstelling heeft gepresenteerd, was aanwezig en genoot. De presentatrice vanmiddag was Anne van Egmond. Ze heeft vorig jaar gepresenteerd en wilde dat dolgraag nog een keer doen. De gelegenheid deed zich eerder voor dan verwacht, want de presentator die eigenlijk zou komen, was onverwacht verhinderd. Anne nam graag zijn plaats in en ze deed het geweldig. Ze verluchtigde de aankondigingen met leuke anekdotes. Dit werd door het publiek zeer gewaardeerd.

Bij de medley van “Het Schaep met de vijf pooten” zong de hele zaal luidkeels mee. Wat een sfeer! Maar ook bij “De Jantjes” liet het publiek zich horen. De solo van André Vrolijk “Retour Des Hirondelles” viel zeer in de smaak. Het betekent: “Terugkeer van de Zwaluwen”. Op deze bijzonder koude dag wel zeer toepasselijk.

Het was een fantastische middag en dat het publiek ons optreden waardeerde, bleek uit de staande ovatie en alle complimenten na afloop.

Klik hier voor het fotoalbum.