Rode Hoed 4 maart 2018

Een prachtige zonnige dag en Het Zwanenkoor in de Rode Hoed. Wat wil je nog meer?
Het was de 152e voorstelling en de tweede dit seizoen. Onder de gasten bevonden zich onze beschermheer Job Cohen en Anne van Egmond. Zij presenteerde vorig jaar een voorstelling en liet weten, dat ze het dolgraag nog een keer zou doen. Deze middag was onze presentator Bob Fosko. Een zeer veelzijdig iemand. Hij is muzikant, tekstschrijver, acteur, recensent, producer, presentator, stem en programmamaker. Onlangs was hij te zien in “Het geheime dagboek van Hendrik Groen”, waarin hij kok Brandsma speelde. Hij werd ook bekend met De Raggende Manne en zijn nummer “Gabbertje” stond op nummer één in de top 40.
Hij praatte op een prettige manier het programma aan elkaar en vertelde ook hier en daar een leuke anekdote.

Het Zwanenkoor liet zich weer van haar beste kant zien. Prachtige, meerstemmige ballades, een ontroerende ode aan Eberhard van der Laan met een tekst van Piet Uijtendaal, maar ook heel veel vrolijke nummers. Het publiek was heel enthousiast en liet dat duidelijk blijken.
Wat was het weer een ontzettend mooie middag.

Klik hier voor het fotoalbum.