Rode Hoed 17 maart 2017

Rode Hoed

Het Zwanenkoor in de Rode Hoed voor de 147e voorstelling.

De 147e voorstelling van Het Zwanenkoor in een opnieuw een uitverkochte Rode Hoed. Er was ook veel jong publiek, wat wij natuurlijk erg leuk vinden.

De presentator van deze avond was Rob van der Meeberg. Hij is acteur, cabaretier en zanger. Velen van u zullen hem kennen van series als Baantjer, Oud Geld en Toen was geluk nog heel gewoon. Heel recent speelde hij Johnny Jordaan in Kerstfeest in de Jordaan, een stuk dat zeer lovende kritieken kreeg. Zijn presentatie was sprankelend en vlot. Het koor stond te stralen en de reacties na afloop waren hartverwarmend. Er was een grote groep mensen van Woonzorgcentrum Eigen Haard uit Zwanenburg. Wat hebben ook deze mensen genoten. Maar er waren ook bezoekers, die helmaal uit Brabant kwamen. Nog drie voorstellingen te gaan. Wij hebben er zin in en hopen opnieuw op enthousiaste bezoekers.

Klik hier voor het foto-album.