Rode Hoed 25 maart 2018

En dan is het alweer de laatste van onze zes voorstellingen. Het Zwanenkoor staat voor de 156e keer in De Rode Hoed. Helemaal uitverkocht, geen stoel meer vrij. Wat een gezellige mensen en wat een sfeer! Het kan niet beter. Onze presentator, Arie Cupé, is een zeer veelzijdig iemand. Hij is musicalster, acteur, tekstschrijver en regisseur, kortom een rasartiest. Met veel flair en humor praat hij het programma aan elkaar. Op verzoek (het is immers de laatste voorstelling) verrast hij het publiek en ook ons met een heerlijk lied, dat “Annemietje” heet.

Het is al eerder gezegd, we brachten een goed afwisselend programma. De acts, Het Schaep met de Vijf Pooten en De Rosse Buurt, leiden tot grote hilariteit. Bij Het Schaep blijkt, dat de teksten er goed in zitten bij het publiek. Wat een feest.

Aan het eind worden onze vrijwilligers in het zonnetje gezet. Dat verdienen ze, want ze zijn er wel elke voorstelling. Fantastisch dat ze dit over hebben voor ons mooie Zwanenkoor.

Maar helaas aan alles komt een eind. Ook aan de voorstellingen in de Rode Hoed. Jammer, maar het was absoluut de kroon op een jaar hard werken. Dank aan alle koorleden, de muzikanten, onze muzikaal leider, de vrijwilligers en allen die zich hebben ingezet om dit tot een succes te maken.
Dank ook aan onze trouwe bezoekers.

Het was mooi.

Klik hier voor het fotoalbum.