Rode Hoed 31 maart 2017

Rode Hoed

Wat een geweldige avond! De 150e voorstelling van Het Zwanenkoor in de Rode Hoed.

Voor de 150e keer een voorstelling in De Rode Hoed ! Welk koor kan dat van zichzelf zeggen? Wij zijn ontzettend trots, dat wij daar weer mochten staan.

Het werd één groot feest. Er waren twee grote groepen aanwezig. Onze onvolprezen Stamppotclub en de promotor van het Amsterdamse Lied, platenlabel TOP Notch. Dit leverde een bijzonder moment op. Ineke Snels, onze “boekingstijger”, vroeg Kees de Koning van TOP Notch om naar voren te komen. Zij bedankte hem voor alle mooie optredens, die we via hem hebben gekregen bij de promotie van Parels van de Jordaan. Daarnaast werd hij benoemd tot Ambassadeur van Het Zwanenkoor. Een mooi moment. De presentator van deze avond was Fons van Westerloo. Hij deed het fantastisch. Zowel de zaal als het koor genoot van zijn prettige manier van presenteren. Hij mag absoluut terug komen.

Het publiek was fantastisch, wat een enthousiasme. Velen kwamen tijdens de polonaise in de benen en bleven na afloop tijdens de After Party nog nagenieten van het spel, maar ook van de zang van André. Wij zijn trots, dat we met z’n allen weer een prachtige serie voorstellingen hebben mogen neerzetten. Op naar 2018!

Klik hier voor het foto-album.